Äiskä anto mun välillä kirjottaa tätä päiväkirjaa, niin mää päätin laittaa tänne vähän enemmän kuvia munsta kun mää oon niin kommee.

Tännään me käytiin isoveikan kanssa tuolla vähän kauempana ulukona. Veli käveli koko matkan, mutta mut äiskä nappas välillä sylliin, kun mää tahtoin (jotain penskan kiukuttelemisesta hihnassa se mutisi nostaessaan mut sylliin. Onkohan se kiukuttelu jotain syötävää). Äiti otti kamerankin mukkaan ja sitte se siellä istu aina jossain puskassa, kun me velijen kanssa leikittiin. Tosin välillä se nosti mut sellaselle kivelle kuvattavaksi ja mää vähä aikaa jaksoin poseerata sille.

235042.jpg

Puhui se, että ois halunnu ottaa naamakuvankin vaan mulla oli jo sitten niin kiire niin emmää ennää kerinny..
235040.jpg

Se yritti myöhemmin vielä uuestaan ja mumisi sillon jottain, että miksi mulla pittää aina olla jottain suussa, vaan kun pitihä mun näyttää sille oksalle kuka käskee.
235046.jpg

Äiti väitti, että mää oon vähän hassu ja vetkulakumiukko ja että mun tassut on hassusti.
235087.jpg

Sitten äiskä käski isoveljeä näyttään mulle mallia miten poseerattaan.
235050.jpg

Piti munkin sitten vähän olla nätisti, ettei se pijä mua ihan pölijänä.
235048.jpg

Sitten ku me oltiin juostu jo aika kauan niin mua rupes väsyttään niin sitten me lähettiin kottiin.235062.jpg

Nähhään taas toisella kertaa, t. Kita